Juni 2022
10 werven voor de komende 10 jaar

Het ABVV gaat voor meer solidariteit en gelijkheid na corona. Hier lees je onze visie en krijtlijnen voor de komende 4 jaar, zoals we die vastgelegd hebben in ons congres begin juni.

mei 2022
Cover DNW 03 2022

ABVV-ledenmagazine

Nationale betoging op 20 juni | Interview Miranda Ulens en Meryame Kitir |  Minimumpensioen naar €1.500 netto vanaf 2023 | Kinderarbeid: 1 op 10 kinderen werkt | Aangepast werk … we maken er werk van | Word een kei in solliciteren met onze sollicitatiegids | Hoe ver staat jouw werkgever op het vlak van klimaat? | Groene energie: samen goedkoper | De Dag van de Arbeid was een groot succes

Juni 2022
Cover Echo 5 2022

Nieuwsbrief van de ABVV-studiediensten

Hoe dankzij de richtlijn over de Europese ondernemingsraden, de economische democratie in de multinationals verbeteren ? | Re-integratie van langdurig zieken bij de eigen werkgever |Detachering: het Hof van Justitie van de Europese Unie beperkt de macht van de lidstaten | Geen flexi-job meer bij eigen werkgever via interim | ABVV Brussel: Sociaal-economische barometer 2022: de sociale noodtoestand wordt nog versterkt | Nieuw toewijzingsbeleid sociale huisvesting raakt aan het recht op wonen van de meest kwetsbare personen | Echo regio Wallonië: Een congres om het tij te keren | Internationale en Europese workshop naar aanleiding van het congres van het Federaal ABVV van 2022

Abonneer je op onze nieuwsbrief.