Mijn ABVV: je persoonlijk dossier online

 

 Hier aanmelden

 

Wat?

Mijn ABVV is je online ABVV-dossier, waar je de betaling van je lidmaatschap of de uitbetaling van je werkloosheidsuitkeringen opvolgt en je persoonlijke gegevens controleert. Je kan met ‘Mijn ABVV’ ook je fiscale fiches en je vakantieattesten afdrukken en je werkloosheidsdocumenten elektronisch ondertekenen.

In 'Mijn ABVV' kan je ook een vraag stellen over jouw dossier, over jouw uitkering bij (tijdelijke) werkloosheid. Omdat je persoonlijk aangemeld bent, komt je vraag dan rechtstreeks terecht bij jouw werkloosheidskantoor. Zij hebben toegang tot jouw dossier en beantwoorden je vraag.
 

 

Hoe gebruik je Mijn ABVV?

  • Met je elektronische identiteitskaart (eID)

Je kan inloggen via je elektronische identiteitskaart (eID). Je hebt dan wel een kaartlezer nodig en een installatieprogramma

Download hier het installatieprogramma

  • Met itsme®

Je kan ook aanmelden met de applicatie itsme®. Je moet dan wel een geheime code invoeren.

Aan de slag met itsme®

 

Hulp nodig?

Als je hulp nodig hebt, kan je in het onlinecentrum van de federale overheid de meest gestelde vragen en antwoorden raadplegen en instructievideo’s bekijken.

Waarom heeft het ABVV mijn rijksregisternummer nodig?

Mijn ABVV bevat privégegevens en is daarom sterk beveiligd. Om je veilig toegang te garanderen moet het ABVV beschikken over jouw rijksregisternummer. Is dit niet het geval, geef dan je rijksregisternummer door aan je vakcentrale of bij een ABVV-werkloosheidskantoor.