Inhoud

Het Federaal ABVV werft aan:

Service Desk Specialist (v/m/x)

Jouw functie:

Je belangrijkste taak bestaat erin kwalitatieve technische ondersteuning te bieden bij onze IT-systemen.

Je beantwoordt vragen over technische problemen en stelt oplossingen voor. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze gebruikers die telefonisch, via e-mail of op de website technische ondersteuning zoeken. Je lost ook problemen op afstand op voor gebruikers die telewerken. Niet-opgeloste problemen verwijs je door naar het tweede niveau, waarbij je erop let zoveel mogelijk relevante informatie te verzamelen.

Je houdt documentatie bij over technische oplossingen.

De « Service Desk Specialist » is ook verantwoordelijk voor het beheer van verschillende hardware assets (laptop, scherm, toetsenbord, …). Je houdt ook een lijst bij van de toewijzing van dit materiaal.

Jouw profiel:

  • Master/Bachelor in de Computerwetenschappen.
  • Perfect tweetalig Nederlands/frans. Kennis van het Engels is een pluspunt.
  • Grondige kennis van de werking van een Windowscomputer en de ondersteuning van de parametrisatie ervan.
  • Kennis van Office 365, AZURE, Exchange en Outlook.
  • Bereidheid om te delen, kalm, vermogen om te luisteren.
  • Bereid om nieuwe technologieën te leren.
  • Uitstekende analytische en communicatieve vaardigheden.
  • Gericht op kwaliteit en risicobeheer.
  • Georganiseerd en stressbestendig.
  • Kennis van het ITIL incident management proces is een pluspunt.

Wij bieden:

  • Een aangename werkomgeving.
  • Nieuwe projecten in het kader van de modernisering van de IT.
  • Een competent en gemotiveerd team.
  • Opleidingsmogelijkheden.
  • Een vast, voltijds contract.
  • ABVV-loonschaal.
  • Extralegale voordelen.

Sollicitaties per mail richten aan:  aanwervingen@abvv.be

Je kwaliteiten zijn belangrijker dan je geslacht, leeftijd, handicap of origine.