BBTK Antwerpen zoekt

secretaris (m/v/x)

Solliciteren doe je vóór 31 augustus 2020. BBTK-Antwerpen verdedigt de werknemers van een 50-tal sectoren zoals de handel, banken, social profit, logistiek en is één van de centrales van het ABVV

Profiel

Je herkent jezelf in de doelstellingen van het ABVV. Je wilt die concretiseren in het sociaal overleg en je wilt meewerken om onze vakbond uit te bouwen in verschillende bedrijven en sectoren.

Je hebt kennis van onder meer: vakbonds- en overlegstructuren; sociale zekerheids- en arbeidswetgeving.

Je kan zelfstandig werken en beslissen. Je bent sterk in communicatie en in het aanbrengen van nieuwe ideeën en je bent bovendien een goed organisator. Daarnaast ben je ook een teamspeler en heb je een democratische stijl. Je kan mensen enthousiasmeren. Je bent lid, liefst militant, van het ABVV en je woont bij voorkeur in de Antwerpse regio of aanpalend. Voor ons maakt het niet uit van waar je (groot)ouders afkomstig zijn. Download het profiel voor meer informatie (pdf).

Taak

BBTK-Antwerpen vertegenwoordigen in het sociaal overleg in bedrijven en sectoren, de vakbondswerking in die bedrijven en sectoren organiseren en animeren, militanten begeleiden bij hun opdrachten in de bedrijven, de plaatselijke afdeling meebesturen.

Wij bieden

Een voltijdse job, mogelijkheden tot opleiding, een degelijk loon en extralegale voordelen, een prettige werksfeer in een enthousiaste syndicale ploeg die je de nodige ondersteuning geeft in je werk

Solliciteren

Stuur je gemotiveerde sollicitatiebrief met cv vóór 31 augustus 2020 per e-mail naar: pdebel@bbtk-abvv.be. Plaats in het onderwerp “sollicitatie secretaris 2020 - je naam en voornaam”.

Meer informatie: tel: 03 220 69 00

Je kwaliteiten zijn belangrijker dan je geslacht, leeftijd, handicap of origine.