Inhoud

De Algemene Centrale van het ABVV werft aan:

1e lijn Medewerker ICT (v/m/x)

Voor onmiddellijke aanwerving

 

Wie is de Algemene Centrale van het ABVV?

De Algemene Centrale van het ABVV (AC-CG) verleent diensten aan werknemers en verdedigt hun belangen in een twintigtal sectoren waarvan de bouwnijverheid, de scheikunde, de schoonmaak, de dienstencheques, de textiel, het glas, de bewaking, de sociale economie, slechts enkele voorbeelden zijn. De Algemene Centrale is met haar 450 werknemers, verspreid over het ganse land, binnen de ABVV-familie, de groep die ten dienste staat van het grootste aantal aangesloten leden. De Algemene Centrale streeft ernaar om een voorbeeldwerkgever te zijn, met grote aandacht voor het persoonlijk en professioneel welbevinden van haar personeel.

 

De job

Als 1e lijn Medewerker ICT, sta je in voor het garanderen van de (digitale) werkplek van interne en externe ABVV afnemers. Die taak bestaat uit technische ondersteuning geven aan eindgebruikers over een breed gamma aan informaticaproducten die zij tijdens hun dagtaak gebruiken. Daarnaast help je het IT-team bij het uitrollen van IT-projecten voor alle sites in het land van onze organisatie.

Je bent een enthousiast, flexibel, dynamisch persoon en klaar voor een boeiende uitdaging? Lees dan verder en waag je kans!

 

De voornaamste aspecten uit het takenpakket bestaat uit

  • Het aanspreekpunt zijn, samen met andere IT-collega's, voor gebruikers en reageren accuraat op hun verzoeken;
  • Opvolgen van incidenten op binnen de afgesproken termijn;
  • Voorzorgen (structurele) oplossingen, in overleg met het IT-team;
  • Schrijven duidelijke documentatie voor de eindgebruiker en collega's;
  • Opleiden gebruikers over IT-beleid en beveiliging in het algemeen en specifiek voor onze organisatie;
  • Samenwerken aan het uitrollen van een brede waaier IT-projecten en aan de opvolging van deze projecten in overeenstemming met de deadlines en kwaliteitseisen;
  • Deelnemen aan de voortdurende evolutie van IT-dienst;
  • Blijven op de hoogte van de laatste IT-ontwikkelingen en formuleren concrete initiatieven voor verbetering en vernieuwing.

 

Profiel

  • Je hebt een bachelorsdiploma in informatica of gelijkwaardig door ervaring;
  • Een eerste ervaring in IT-Helpdesk als 1st Line Support en kennis van een Helpdesk Ticketing Software zijn troeven;
  • Je hebt een goede expertise van Microsoft Client producten (365) en een basiskennis van Cloud applicaties;
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans, zowel mondeling als schriftelijk, en je hebt een actieve kennis van het Engels;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden;
  • Je luistert naar de behoeften van de gebruikers en vindt passende oplossingen voor de aan de orde gestelde problemen;
  • Je bent een teamspeler en kunt goed zelfstandig werken;
  • Je bent bereid om in Brussel te werken en de nodige verplaatsingen te maken voor regionale projecten.

 

Werkplaats

Je werkt in het hartje van de hoofdstad op wandelafstand van het Centraal Station : Hoogstraat 26-28, 1000 Brussel.

 

Wat bieden wij

  • Een uitdagende job binnen een militante organisatie in volle technologische transitie;
  • Een contract van onbepaalde duur;
  • Een aantrekkelijk loon ;
  • Maaltijdcheques;
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering;
  • Begeleiding en coaching om professioneel verder door te groeien;
  • Aandacht voor een goede werk-privé balans.

 

Geïnteresseerd?

Is dit de job die je op het oog hebt en wil je onze collega worden?

Stuur dan je cv met motivatiebrief per mail ten laatste op 05/05/2022 naar jobs@accg.be of via traditionele post naar de Algemene Centrale van het ABVV, t.a.v. De Voorzitter Werner Van Heetvelde,  Hoogstraat 26/28 – 1000 Brussel

Wij selecteren op basis van kwaliteiten en competenties!