Terug

Aangepaste ABVV-dienstverlening

Aangepaste ABVV-dienstverlening tegen verspreiding corona

We passen onze dienstverlening aan om de gezondheid van medewerkers en leden te vrijwaren.

Wij blijven bereikbaar om je bij te staan

De regeling en aanpak verschilt per regio. Bekijk hieronder de info voor jouw regio:

Tijdelijke werkloosheid en andere vragen?

Heeft je werkgever tijdelijke werkloosheid ingeroepen? Hier vind je meer info. Met specifieke vragen kan je ook steeds terecht bij je ABVV-gewest (zie links hierboven).

Elektronisch stempelen

Ben je volledig werkloos? Dan kan je je stempelkaart op de computer invullen en doorsturen. het enige wat je nodig hebt is een elektronische kaartlezer of de ITSME-app. Meer info over elektronisch stempelen vind je hier.

Mijn ABVV

Via Mijn ABVV heb je toegang tot je persoonlijke dossier: gegevens controleren, de betaling van je lidmaatschap of de uitbetaling van je werkloosheidsuitkering opvolgen, toegang tot je fiscale en andere attesten? Het kan allemaal van thuis uit.

Documenten

Deponeer je documenten in één van onze brievenbussen of bezorg ze per post aan je ABVV-kantoor. We legen onze brievenbussen zoals normaal.