Mijn ABVV: je persoonlijk dossier online

 

 àHier aanmelden

 

Wat?

Mijn ABVV is je online ABVV-dossier, waar je de betaling van je lidmaatschap of de uitbetaling van je werkloosheidsuitkeringen opvolgt en je persoonlijke gegevens controleert. Je kan met ‘Mijn ABVV’ ook je fiscale fiches en je vakantieattesten afdrukken.

Hoe gebruik je Mijn ABVV?

  • Met je elektronische identiteitskaart (eID)

Je kan inloggen via je elektronische identiteitskaart (eID). Je hebt dan wel een kaartlezer nodig en een installatieprogramma. Ben je volledig werkloos, dan krijg je gratis een kaartlezer zodat je niet alleen 'Mijn ABVV’ kan gebruiken, maar ook online kan stempelen. Pik je kaartlezer op bij het ABVV-kantoor in je buurt. Onze medewerkers informeren je over het 'online stempelen'.

Download hier het installatieprogramma

  • Met itsme®

Je kan ook aanmelden met de applicatie itsme®. Je moet dan wel een geheime code invoeren.

Aan de slag met itsme®

 

Hulp nodig?

Als je hulp nodig hebt, kan je in het onlinecentrum van de federale overheid de meest gestelde vragen en antwoorden raadplegen en instructievideo’s bekijken.

Waarom heeft het ABVV mijn rijksregisternummer nodig?

Mijn ABVV bevat privégegevens en is daarom sterk beveiligd. Om je veilig toegang te garanderen moet het ABVV beschikken over jouw rijksregisternummer. Is dit niet het geval, geef dan je rijksregisternummer door aan je vakcentrale of ga langs bij een ABVV-werkloosheidskantoor.