Teken de petitie om Braziliaans oud-president Lula vrij te krijgen

Op 20 augustus zat de voormalig Braziliaanse president Luiz 'Lula' Inacio da Silva 500 dagen vast in de gevangenis. Sinds zijn gevangenschap is de strijdvaardigheid er niet minder om geworden. Zo verzamelde men onlangs haast 100.000 handtekeningen voor zijn vrijlating. Lula zit ongegrond vast, er is geen bewijstlast. Dit kan niet in een liberale democratie.

Werkloos? Spreid nu je resterende vakantiedagen

Om te vermijden dat je op het einde van het jaar minder uitkering ontvangt, spreid je best je vakantiedagen over de resterende maanden van dit jaar.

Nieuwe mogelijkheden voor ecocheques

Vanaf september kan je met je ecocheques ook een step of elektrisch tuingereedschap kopen. De lijst van producten en diensten werd uitgebreid.

Hogere productiviteit leidt naar solide sociale zekerheid

Onze sociale zekerheid is een prachtig stelsel dat we moeten koesteren en verzorgen. En dus moeten er genoeg middelen naar toe. Maar daar wringt het schoentje. Alhoewel. Er bestaan wel degelijk oplossingen.

Wil jij ook vooruit? Versterk dan het ABVV-team!

Wij zoeken enthousiaste en sterke vrouwen en mannen die niet langer aan de zijlijn willen staan, maar vooruit willen. Samen met hun collega’s. Ook jij kan kandidaat zijn!