De communicatiedienst van BBTK is op zoek naar een polyvalente

Content creator m/v/x

Functie

• Je neemt deel aan het uitwerken van een communicatiebeleid en het opzetten van (online) campagnes en acties. Enige ervaring is aangeraden.
  • Je verzorgt (eind-)redactiewerk voor web, papier en persberichten in het Nederlands. Je beschikt daarvoor over een vlotte pen (en duim), je kan over een brede waaier aan thema’s schrijven en weet welke vorm het beste bij welk medium past. Je weet dat inhoud niet alleen tekst is maar ook een afbeelding, een video of een animatie.
  • Je speelt een actieve rol in de ontwikkeling van onze aanwezigheid op sociale media en online communicatie, je bent niet bang om je in het gesprek te mengen.
  • Dankzij jouw ervaring kan je onmiddellijk inspringen in het voorbereiden en uitvoeren van vakbondsacties en van evenementen, zoals bijvoorbeeld vakbondscongressen.
  • Je staat de Nederlandstalige pers te woord.

Interesse? Wij zijn op zoek naar volgend profiel:

• Je beschikt over een diploma communicatie of marketing. Heb je geen diploma maar wel een stevige ervaring, dan kom je ook in aanmerking.
  • (Online) marketing heeft geen geheimen voor jou.
  • Je bent een nieuwsjunkie met bijzondere aandacht voor de socio-politieke en economische actualiteit.
  • MS Office ken je zoals je broekzak en je hebt een degelijke basiskennis van lay-outsoftware.
  • Je kan creatief en innovatief denken.
  • Je beheerst perfect het Nederlands maar je trekt meer dan je plan in het Frans (Engels is een plus).
  • Je hebt ervaring met het onderhouden van persrelaties.
  • Je bent dynamisch en communicatief.
  • Je werkt graag zelfstandig wanneer het moet maar je beschikt over een gezonde teamspirit.
  • Je bent sociaal en syndicaal bewogen, je wil graag de vakbondsstandpunten mee uitdragen.
  • Snel schakelen tussen taken is geen probleem: je beschikt over een analytische geest.
  • Je staat stevig in je schoenen en bent stressbestendig. Het gaat tenslotte over vakbondscommunicatie.
  • Je bent nieuwsgierig, open van geest en bereid om steeds bij te leren.

We bieden je

Een boeiende, gevarieerde job in een voortdurend veranderende omgeving en in een organisatie op mensenmaat.

We bieden je ook een aantrekkelijk loon met extralegale voordelen.

Heb je interesse? Stuur dan je CV en je motivatiebrief per mail vóór 20 april a.s. naar Anne Notebaert, anotebaert@bbtk-abvv.be. De selectie bestaat uit een preselectie op basis van je motivatie en cv vervolgd indien je weerhouden bent door een interview en een praktische proef die plaats zal hebben op 26 april 2018.