PB ABVV en Belgavox samen

ABVV en BELGAVOX samen voor meer solidariteit in België

Het ABVV verheugt zich over het initiatief van BELGAVOX. Het is partner in dit initiatief en steunt het financieel.

Voor voorzitter Rudy De Leeuw geeft het initiatief, aan de vooravond van de federale verkiezingen, een duidelijk signaal aan de politiek en ondersteunt het de eisen van het ABVV voor een sterke sociale zekerheid, een sociaal overleg en een arbeidsrecht op federaal niveau.

Het ABVV nodigt alle werknemers en sociale uitkeringsgerechtigden uit op zondag 6 juni van 13u tot 18u op het Paleizenplein in Brussel waar meer dan 38 Belgische artiesten hun stem zullen laten horen voor een sterk, solidair en toekomstgericht België. Het concert is gratis.

Artiesten die hun deelname al hebben bevestigd: 1060 Bai Kamara Jr Barbara Dex Brahim Daan Dani K lein Dez Mona Eté 67 Flip Kowlier Frank Vander Linden Jasper Steverlinck Joshua Kathleen Vandenhoudt De Laatste Showband Luc De Vos Machiavel   MiLOW My little Cheap Dictaphone  Patrick Ouchène Paul Michiels  Philip Catherine PITCHO  Rocco Granata Roland  SAULE SHARKO   Sioen STEF KAMIL CARLENS  SUAREZ The Scabs  Tom Dice TOM Helsen  Triggerfinger Van Jets

Meer info vind je op - www.belgavoxconcert.be

Ter herinnering: Belga-Vox is een vzw die wil bijdragen tot het versterken van de solidariteit, de dialoog, het respect, het samenhorigheidsgevoel en de multiculturele diversiteit in België.
De bestuurders van Belga-Vox: Thierry Coljon, Karel Degraeve, Marc Delire, Laurence Fasbender-Moulin, Stephan Galon, Rocco Granata, Jan Hautekiet, Jean-Louis Hennart, Bruno Lefebure, Patrick Ouchène, Daan Stuyven et Bram Vandendriessche.